tisdag 20 december 2011

Tisdag!

Nu börjar det nalkas mat på kyrkogatan, och det blir så pass enkelt som tunnbrödrulle! Enkelt men gott som bara den.
Usch idag känner jag mig väldigt lättirriterad, inge roligt. Kanske är lite mat som fattas, eftersom jag inte ätit mer än frukost och sen lite fika med Ulle och barnen på eftermiddagen.  Och kan ni förstå att det snart är jul, 4 dagar kvar och det känns AWSOME! Vi kommer fira två jular i år, en i Avesta på julafton och sen en i Orsa på juldagen. Och kan ni gissa om jag längtar efter att få komma hem till Avesta en sväng, har faktiskt lite hemlängtan! eller ja ganska ofta faktiskt.. Hoppas det blir som vi har börjat planera, eller ja prata om iaf!

Men nu lär jag nog hjälpa till med maten innan det blir svarta korvar till middag ;)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar